Resultat från My Dog

Bästs utställningen på lääänge. MIN AGNES BLEV CHAMPION! Åhh, äntligen. Hon var så otroligt värd det verkligen. Har aldrig sett henne så fin, var helt tårögd över hur vacker hon var och när domaren pekade ut Agnes som andra finaste tiken och därmed champion så ar lyckan total  och jag började självklart lipa haha. Så kul!
I Junior Handlingen gick det också väldigt bra. Första dagen kom jag trea med Musse och andra dagen kom jag tvåa med Musse + SM-kval! Fick helt otroligt  bra kritik på söndagen, bästa någonsin tror jag. Så massa plus till den utställningen alltså!
 
Hittade en film på Youtube från när Agnes ställdes. Spola fram till 50:09 så ser ni top-4 i tikklassen och slutet då domaren pekar ut Agnes som champion! Kollar ni i högre hörnet då också så ser ni mitt gklädjeskutt haha. Börjar gråta varje gång jag ser denna, så många känslor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0