bästavänner

Hej!
 
Måste bara berätta en sak. Sedan vi har fått hem Nora igen så har min fina Agnes börjat må så mycket bättre. Det är något som jag verkligen har lagt märke till. Innan så har Agnes vart lite mer lugn och jag tror att hon har känt sig ganska ensam. När vi fick hem Nora igen så har hon blivit en helt annan hund. Hon är gladare, mer positiv till nästan allt och hon beter sig som en liten valp ibland. Dom busar som om dom vore små valpar på 8 veckor varje dag och det gör mig bara så sjukt glad av att se. Båda är så glada. Nora tar fram det bästa ur Agnes liksom! De är så sjukt tighta och verkligen bästa vänner faktiskt. Agnes använder gärna Nora som kudde och tvärt om, nog det sötaste jag har sett haha.
Så enligt mig så tror jag att det är viktigt att hundar har en riktigt bra hundvän nära sig. Hundar är ju som sagt flockdjur! Visst, vi i min familj räknas som Agnes flock men det är även viktigt att de har någon av samma sort.
 
puss
 

Mina änglar






Kommentarer
Postat av: Sara

Åh va söta dom är!
Speciellt den första bilden :)

2012-08-28 @ 19:18:26
URL: http://sarajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0