My Dog 2012

Jag var på My Dog 2012 alla fyra dagar. För er som inte vet vad det är för något så är det en hundutställning på Svenska mässan i Göteborg! Det är den roligaste hundutställningne jag vet, riktigt underbar.
Jag tävlade i Junior Handling där jag åkte ut på torsdagen men tog revansch på fredagen och kom 3:a med SM-kval! Det var riktigt härligt att fått det gjort med sm-kvalet redan på första tävlingen. Jag ställde även en busig Golden Retriever hane i rasen och han kom 4:a i Öppenklassen. Det har aldrig gått så bra för honom någonsin innan så det var väldigt kul. Riktigt kul att göra folk glada också genom att visa deras hundar till bra resultat! Så det var en lyckad hundutställning over all.


Jag med Golden-hanen Todd i rasringen.

Jag med utbyteshunden "Märta" i Junior Handlingen.

Jag med mina fina "Nora" i Junior Handlingen!

Jag & "Nora" som 3:e placerade i Junior Handlingen!





Kommentarer
Postat av: Lollo

Inte ofta man stöter på en hundblogg som är så bra! De flesta brukar ju skriva en massa om sin egen hund som kanske inte är såå intressant för andra att läsa, måste säga att dina bilder, hundar och blogg är helt underbar.

2012-04-16 @ 08:05:23
URL: http://lolloink.blogg.se/
Postat av: Patrycja

Hej! Vilken fin blogg du har. Jag älskar Golden Retriever. Jag ska skaffa en snart. Har du tips på uppfödare där de föder upp familjehundar för de flesta uppföder de till apportering och spår. Du har jätte fina bilder, de gör så jag mer o mer vill skaffa en golden. De är så underbara!

Jag vill förmodligen börja med Agility eller bara springa med den varje dag och träna o så och kanske börja med utställning :) Tänkte köpa en hund till sommaren (juni) vet du vart det finns aktuella valpkullar som just har föds. Ha en bra dag :)

Mvh

2012-04-16 @ 18:40:20
URL: http://paatryycjja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0