nystartat

Hej!

Denhär bloggen är nystartad från och med idag. Jag, som startat den här bloggen, är en glad tjej på fjorton år som är helt galen i hundar. Enligt mig finns det inget bättre. Själv har jag en Golden Retriever tik på snart 5 vintrar. Det är hon som är i headern. Hon är verkligen en otroligt söt och snäll hund.
På de flesta helgerna är jag på hundutställningar. Där visar jag olika raser, oftast Golden Retriever och Papillon. Jag tävlar då i en hundsport som heter Junior Handling. Den går ut på att man ska visa upp hundens bästa sidor och dölja dens fel! Mer om sporten hittar ni HÄR. Det är en superkul sport som har gett mig massor med erfarenheter om hundar och många nya vänner!

Jag hoppas verkligen att ni ska trivas här på min blogg!

kram.


en bild som jag har tagit på min hund Agnes.

Kommentarer
Postat av: ROCK YOUR HAIR MF!

Asbra filippa! den ska följas <3

2011-09-27 @ 16:56:11
URL: http://rockyourhair.blogg.se/
Postat av: Jessica

Sommarfeeling :-)

2012-04-16 @ 19:19:19
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0